TRANSLATION: Defekt és sumákolás

2005. november 18., péntek |


Lefizetett a tanár...
Tom: ,,Egyszer megvesztegetett egy a tanár. A gépterem sportcsarnokában egy tanuló lekapcsolta a fényt, és hirtelen koromsötét lett. Persze tagadtam. Azt hitte, én voltam, és akkor kapott el. Az igazgatóhou küldtek, és intőt kaptam. A tanár azt mesélte, hogy megsértettem őt."
Gustav: ,,Szülői értekezlet volt, és apám bement a suliba. Nem tudott minden rossz osztályzatomról. Nagyon jóban voltam az angol tanárommal, és megállapodtunk, hogy nem mondja el apámnak az összes rossz jegyemet. Ezért később extra feladatokat kellett csinálnom."
Georg: ,,Sokszor írok mindenfélét a tolltartómba. Egy dolgozat közben a sötétkék tolltartómba feketével írta m a puskát. A tanár nem vette észre, mikor elment mellettem, én viszont az egészet el tudtam olvasni!"
Bill: ,,Esszét kellett írnom a halálbüntetésről, ezért bementem a 13.-osok géptermébe, és megnéztem az interneten. A tanár ellenőrzött, és négyest adott. Feltétlenül ötöst akartam, ezért azt mondtam, hogy újra megcsinálom. Lemásoltam a másik osztályban lévő haverom dolgozatát, aki ötöst kapott. A tanár nem vette észre, és azt mondta: Bill, ezek nem az elfogadott erkölcsi szempontok. Tisztességtelen, nem?"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése